۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۰

دادستان جیرفت خبر داد؛

انهدام ۴ باند قاچاق و توزیع سلاح در شهرستان جیرفت

انهدام ۴ باند قاچاق و توزیع سلاح در شهرستان جیرفت

کرمان_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام ۴ باند قاچاق سلاح در جیرفت و جمع آوری یک هزار و ۷۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح پنجشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم جنوب استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری با کمک نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و فراجا برخورد با باندهای توزیع سلاح در دستور کار قرار گرفته است و ۶۵۷ قبضه سلاح غیرمجاز در جنوب استان کرمان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در شهرستان جیرفت از ابتدای سال جاری ۴ باند قاچاق و توزیع سلاح بوسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه زیر ضربه قرار گرفته است که این اقدامات در نهایت منجر به کاهش جرایم خشن در جیرفت شده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز یک هزار و ۵۴ قبضه سلاح جنگی و غیرمجاز در جنوب کرمان کشف و ضبط شده است.

وی از امنیت کامل در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های پیشگیرانه در این مناطق سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌توانند با اطمینان خاطر سرمایه گذاری کنند.

دادستان جیرفت تصریح کرد: امسال نیز طرح برخورد با سلاح غیرمجاز در شهرستان جیرفت در حال اجرا است.

وی از تحویل ۴۰۰ سلاح غیرمجاز به صورت داوطلبانه در شهرستان جیرفت طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری از جرایم خشن، در قالب یک نمایشگاه سلاح‌های غیرمجاز را در دید عموم قرار داده شد.

صالحی نژاد بیان کرد: لازم است سند پیشگیری از وقوع جرم مخصوص جنوب استان کرمان در قالب برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت با کمک نهادهای مسئول تدوین و اجرا شود.

کد خبر 6252471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha